2015. május 2., szombat

Garnier Skin Naturals Micellás víz - vélemény

Nagyon kíváncsi voltam erre a micellás vízre, így az őszi Glamour-napok alkalmával elsőként ezt vásároltam meg. Korábban a L'oréal Sublime Soft micellás vizet használtam, azt nagyon szerettem, azonban ennek a terméknek a mennyisége és az ára vonzott. Olvastam róla jókat és rosszakat egyaránt, de 50% kedvezménnyel vettem meg, sokat nem veszíthettem.

 
Illatanyag mentes, 400 ml-es sminkeltávolító és arctisztító termék, szemre, arcra, ajakra egyaránt használható. A leírás szerint kb. 200 alkalomra elegendő, de mivel október óta használom és több, mint harmada meg van még, így több hónapra elég még.


Minden este a sminkem lemosására használtam, de fürdés közben is letisztítottam még az arcomat, biztos, ami biztos. A szemhéjra, arcra való termékeket szépen eltávolítja, de több vattakorong kell hozzá, illetve a szempillaspirál is problémát okoz neki. Többszöri dörzsölés után is marad még festék. Sajnos a használata után ragacsos érzés marad utána, ami nem a legkellemesebb, így volt, hogy meg kellett mosnom az arcom utána. Egy nem leöblítendő terméknél azért ez kicsit mókás, a bőrömet azonban nem szárítja, nem csípi a szememet sem.

Előnye, hogy a legtöbb sminket eltávolítja és jó sokáig elég, azonban a ragacsos érzés és a szempillaspirállal való küzdelme miatt nem lett kedvenc. Egész jó kis termék lehetne, de ezek miatt nem ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése